Kundeservice

[spacer spacer_height=”30″]
Velkommen til vores kundeservice.

Du kan kontakte os på +45 98 90 23 54 (Tast 3) (08.00 – 17.00 man-torsdag. Fredag 8.00 – 16.00) eller på info@aniweb.dk som vi bestræber os på, at besvarer inden for 4 timer i hverdagen.

Du skal være fyldt 18 år for at handle på www.aniweb.dk – er du under 18 år skal du have samtykke fra dine forældre. Når du tegner abonnement/betaler med kreditaftale, skal du indtaste fødselsdato, så vi sikrer, at du er over 18 år. Er du under 18 år skal aftalen indgås af en forælder. En aftale kan altid let annulleres af en forælder, hvis det skulle vise sig, at den er blevet indgået af et barn eller en person under 18 år.


[spacer spacer_height=”30″]


Behandling af personlige data

Vi registrerer fulde navn, adresse, postnummer, by, telefonnummer, e-mail adresse, samt fødselsdato. Disse informationer bruger vi i forbindelse med deres køb ved os, og i tilfælde af at der skulle være leveringsforsinkelser, eller omstændighederne foreligger, at vi skal have fat i dem.
Oplysningerne, som afgives til os vil ikke blive videregivet til tredjemand. Dette vil ske i tilfælde af ændring i lovgivning, eller hvis en eventuel retskendelse foreligger.

Informationerne, som registreres om dem, er tilgængelig for alle i ANIWEB ApS samt til en hver tid siddende webmaster.
Oplysningerne, som er afgivet til ANIWEB ApS bliver sendt og opbevaret krypteret.

Den dataansvarlige på aniweb.dk er Teknisk direktør (CTO) Christian Dam Christensen.

Personoplysninger som er afgivet til ANIWEB ApS vil blive opbevaret i 5 år i henhold til regnskabsloven, hvorefter de vil blive destrueret.

Vi benytter ikke deres e-mail adresse til at sende dem spam eller nyhedsmail. Vi sender nyhedsmail til deres e-mail adresse, hvis de selv har tilmeldt dem til dette via vores hjemmeside.

Ved evt. konkurrencer, kan du også deltage i konkurrencer uden at tilmelde dig nyhedsbrevet. Send i stedet dit svar i en e-mail til info@aniweb.dk.

Som registreret kunde ved ANIWEB ApS har du altid ret til, ifølge persondataloven, at gøre indsigelse imod registreringen, og ret til indsigt i hvilke informationer, der er registeret ved os, om dem.

HVAD ER COOKIES?
En cookie er en tekstfil som lagres på brugerens computer, når man besøger en hjemmeside. En cookie indeholder ikke personfølsomme informationer. Filen kan indeholder informationer, som en hjemmeside mener er relevant for brugerens færden på samme hjemmeside. Cookiefilen kan for eksempel registere et login, et sprog, en bestemt indstilling, eller relevante oplysninger for at kunne forbedre brugervenligheden på den pågældene hjemmeside. På https://www.aniweb.dk/ bruges cookies til at huske, hvilke(n) vare(r) der er i indkøbskurven, samt at optimere brugervenligheden på siden.
Hvis det skulle være tilfældet, at du ikke ønsker cookies på din computer, kan disse slettes på følgende måde(Du kan evt. også deaktivere cookies i din browser for en specifik side. Referer til din browsers manual for dette):

WINDOWS INTERNET EXPLORER(9.x):
Funktioner -> Internetinstillinger -> Vælg fanebladet “Generelt” -> slet.

MOZILLA FIREFOX(3.x):
Funktioner -> Instillinger -> Vælg fanebladet “Privatliv”.

LOGSTATISTIK
Via serveren, hvor hjemmesiden https://www.aniweb.dk/ er placeret, føres der logstatistik over brugernes færden, hvor mange der har besøgt hjemmesiden, samt IP-adresser. Der indhentes ikke personfølsomme data via denne logstatistik.
ANIWEB ApS vil anvende logstatistik til at forbedre brugervenligheden på webshoppen, og for at kunne gøre webshoppen mere målrettet for brugeren.
IP-adresser som indhentes via logstatistik, vil KUN blive brugt i det anliggende, hvor der forekommer ulovlig aktivitet eller anden uønsket aktivitet, hvor der ikke er indhentet tilladelse fra ANIWEB ApS.

ADGANGSKODE
Alle adgangskoder og andre ekstra følsomme informationer gemmes og krypteret i vores database.

BETALINGSKORT INFORMATION

I overensstemmelse med dansk lovgivning, er vi ikke i stand til at se ligesom vi heller ikke gemmer dine kreditkortoplysninger på noget tidspunkt. Når du indtaster dine kreditkort oplysninger under et nyt køb, dette gøres via en sikret og autoriseret server med en krypteret forbindelse. Dette sikrer maksimal sikkerhed for dig, når du foretager dit køb.

Kontaktoplysninger for ANIWEB ApS

ANIWEB ApS
Højagervej 2
9800 Hjørring
Danmark

Telefon +45 98 90 23 54 (Tast 3)
Fax +45 98 90 23 56

Home

CVR nummer: DK-28504772

Etableringsår: 2005

Åbningstider:

Salg: salg@aniweb.dk
Support: support@aniweb.dk

Der svares på mails i tidsrummet

mandag:  08.00 – 20:00

tirsdag:  08.00 – 20:00

onsdag:  08.00 – 20:00

torsdag:  08.00 – 20:00

fredag:  08.00 – 20:00

lørdag:  08.00 – 20:00 (Kun pr. e-mail og support tickets)

søndag:  08.00 – 20:00 (Kun pr. e-mail og support tickets)

Købsfremgang

1. Find den eller de varer du ønsker og læg dem i indkøbskurven. Tryk herefter Bestil.

2. Indtast dine personlige oplysninger.

3. Læs og godkend vores forretningsbetingelser, og tryk på Næste.

4. Tjek at alle oplysninger er korrekte.

5. Vælg betalingsmetode og du vil blive ført til en sikker betalingsside.

Når du har betalt er købet gennemført.

Hvor kan jeg se mine bestillinger?

På aniweb.dk kan du kun bestille varer via vores website. Hvis du har forespørgsler til produkter, som ikke er på siden, er du velkommen til at kontakte os.

Hvis du ønsker at modtage en kopi af din faktura efter et endt køb, kan du logge ind på Mit hjem og se under faktura. Order og faktura som måtte mangle under produkter eller faktura, kan med fordele efterspørges ved, at sende en mail til: salg@aniweb.dk.

Hvilke betalingsmåder er mulige?

Ved afgivelse af ordre kan der betales med følgende kort: 

      

En del af sikkerheden ved betaling med kort over Internettet er, at købsbeløbet først hæves når handlen har fundet sted. Hos ANIWEB ApS kan du trygt handle med betalingskort uden risiko af nogen art. Hvis man har mistanke om misbrug kontakter man blot sin bank og gør indsigelse – kan det dokumenteres, at der er tale om svindel bliver beløbet ført tilbage på din konto. Vi har valgt at benytte ePay pga. de yderst strenge sikkerhedskrav, der stilles til indløsere af betalingskort. ePay samler kortinformationen, det vil sige, at vi IKKE kender kundens kortnummer m.m., men fra ePay får et valideringsnummer. Vi gemmer kun dette nummer og kan ved aflevering af dette få trukket et beløb op til det, du har godkendt – og kun det. Dine kortinformationer gemmer ePay på en server, som ligger bag en firewall og på en server, der har en meget stærk 256-bit-kryptering. Ved betaling med betalingskort pålægges et gebyr, alt efter korttype, fra ePay. E-dankortet er et virtuelt dankort, hvor selve betalingen forgår i ens netbank. E-dankort kan også bruges af folk under 18 år, hvis ens bank tillader dette.

Bankoverførsel:

Hvis man har valgt bankoverførsel som betalingsmiddel til sin ordre, vil bank oplysningerne figurere på den færdige ordrebekræftelse, som fremkommer på skærmen. Denne ordrebekræftelse sendes også til kundes mail.

Når bankoverførselen finder sted, skal der i besked til modtager, indtastes ordrenummeret, så vi kan se hvor beløbet hører til.
Ved bankoverførsel kan der gå op til et par dage før beløbet figurerer ved os.
Når vi kan se beløbet figurerer på vores konto, sender vi varen til kunden, og færdigbehandler ordren.

obs! Ved bankoverførsel er du ikke beskyttet af indsigelsesordningen.

Hvilke gebyr skal jeg betale?

Der er ingen gebyr ved online køb med betalingskort ved ANIWEB ApS.


Levering

De bestilte varer leveres straks efter registreret indbetaling og dermed frasiger Kunden sig sin 14 dages fortrydelsesret ved gennemført betaling, da ydelsen er en digital ydelse og er speciel-konfigureret til Kunden.

Jeg har ikke modtaget mit produkt eller service – hvad nu?

Ved mangler eller ikke modtaget ydelse opret da hurtigst muligt en support ticket her, eller kontakt os pr. telefon: +45 30 28 53 84, sådan at vi kan få dette bragt i orden hurtigst muligt.

Hvor kan jeg se mine bestillinger?

På aniweb.dk kan du kun bestille varer via vores website. Hvis du har forespørgsler til produkter, som ikke er på siden, er du velkommen til at kontakte os.

Hvis du ønsker at modtage en kopi af din faktura efter et endt køb, kan du logge ind på Mit hjem og se under faktura. Order og faktura som måtte mangle under produkter eller faktura, kan med fordele efterspørges ved, at sende en mail til: salg@aniweb.dk.

En god oplevelse med ANIWEB ApS

Har du haft gode oplevelser med ANIWEB ApS opfordrer vi dig til at skrive din oplevelse på linket her. Er du mod forventning utilfreds, så send en mail til info@aniweb.dk, hvor du fortæller os hvad du er utilfreds med. Vi vil gerne blive endnu bedre. 

“Er du tilfreds, fortæl det til andre – Er du utilfreds, fortæl det til os”

Klageadgang

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til info@aniweb.dk. Hvis det mod forventning ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til det relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.

Forbrugerklagenævnet
www.forbrug.dk
Carl Jacobsens vej 35, 2500 Valby
kfst@kfst.dk
41 71 50 50 (Hverdage 9-12)

Der vil i alle Kundens aktive ydelser være inkluderet support på brug af ydelserne. Support ydes via telefoni, live-chat, support tickets, e-mails samt adgang til vidensdatabase. Der kan forventes svar på support-henvendelser inden for 24 timer på almindelige hverdage. ANIWEB yder udelukkende support på egen infrastruktur og de ydelser, som ANIWEB stiller til rådighed. Se mere ang. Support i Forretningsbetingelser


[container]
[ibox4 icon=”question-circle” icon_color=”#37699e” title=”VIDENSDATABASE” title_size=”4″ main_content=”Du har altid 24/7 adgang til vidensdatabasen. Heri kan du finde de mest gængse forklaringer hvad angår, opsætninger, redigeringer samt tips og triks.” icon2=”ticket” icon_color2=”#37699e” title2=”SUPPORT TICKET” title_size2=”4″ main_content2=”Når du opretter en ticket, kan du altid følge din efterspørgelse. Hver ticket for sit eget unikke nummer.” icon3=”envelope-o” icon_color3=”#37699e” title3=”E-MAIL” title_size3=”4″ main_content3=”Er du mere til at sende en e-mail, er du også velkommen til dette. E-mails har dog den ulempe at, du ikke kan følge dem, som du vil kunne med en ticket.” icon4=”phone” icon_color4=”#37699e” title4=”TELEFONI” title_size4=”4″ main_content4=”Har du spørgmål, som du ønsker at spørg os til nu og her, er du også velkommen til at kontakte os pr. telefon.” breakpoint_sizes=”sm”]

[spacer spacer_height=”30″]
[/container]

Opsætning af Mit Hjem

mithjem_mark

1) Her kan du se dine produkter og services som du har købt. Du kan endvidere se om det er aktivt, pris, faktureringscyklus og betalingsdato.

2) Herunder har du en oversigt af dine domæner. Her har du også mulighed for at:
Administrer navneservere, fornyelse, redigere kontaktoplysninger.

3) Herunder kan du se alle de fakturaer du har modtaget fra os, betalte og kommende fakturaer.

4) Her kan du følge dine igangværende eller oprette nye support tickets.

5) Ved at trykke her, vil du blive ført tilbage til Mit Hjem som er afbillede her.

6) Herunder vil du kunne se services og drift information samt netværks meddelelser. Du kan endvidere se live status på den pågældende server som dit website ligger på.

7) Når du trykker her, vil du blive logget ud af din konto.

8) Her har du et hurtigt overblik vedrørende: Fakturering,
Konto information, åbne support tickets samt faktura som måtte være til betaling.
På pilene som er markeret med gennemsigtige prikker,
kan du trykke og se/redigerer evt. information som du måtte have indtastet.

Jeg har glemt min adgangskode?

Du kan få tilsendt dit password ved at benytte funktionaliteten her: GLEMT DIN ADGANGSKODE?.

Forretningsbetingelser

Forretningsbetingelser – version 1.5 af 23. september 2015

1. Definitioner

Følgende definitioner benyttes i ANIWEBs Forretningsbetingelser:

1a) Kunde – Den enhed (person, virksomhed, organisation, forening eller lign.) som køber et produkt eller en ydelse af ANIWEB.

1b) ANIWEB – ANIWEB ApS og/eller ANIWEB ApS’ datter- og søster-selskaber der sælger et produkt eller en ydelse til en Kunde.

1c) Mit Hjem – Sikret område på ANIWEBs hjemmeside hvorfra Kunden kan styre alle ydelser, domæner, betalinger, support mm. Mit Hjem kan tilgås på denne web-adresse: https://www.aniweb.dk/mit

1d) Ydelse – De af Kunden købte produkter eller digitale ydelser.

2. Generelt

Følgende betingelser gælder mellem Kunden og ANIWEB. Ved at acceptere nærværende betingelser samtykker Kunden til, at disse til enhver tid er gældende og regulerer forholdet mellem Kunden og ANIWEB i enhver sammenhæng, herunder bestilling og brug af ANIWEBs ydelser. Betingelserne er til enhver tid gældende medmindre andet fremgår af en skriftlig aftale mellem Kunden og ANIWEB. Kunden skal, for at købe og bruge en ydelse hos ANIWEB, acceptere betingelserne og være myndig, eller have sin værges godkendelse. ANIWEBs ydelser, indhold af ydelser og gældende priser vil til hver en tid fremgå af ANIWEBs hjemmeside.

Bestilte ydelser vil blive oprettet så snart betalingen er registreret af ANIWEBs system. Før end at en ydelse kan leveres, skal Kunden kunne gennemgå ANIWEBs sikkerheds- og svindeltjek.

3. Kundekonto

For at kunne bestille og anvende ydelser fra ANIWEB kræves det, at Kundens personlige oplysninger er opdaterede og korrekte. Det er Kundens eget ansvar at holde alle oplysninger korrekte og opdaterede. Kundens oplysninger kan ændres via Mit Hjem på ANIWEB. Alle oplysninger om Kunden, som ANIWEB er i besiddelse af, skal og vil overholde ANIWEBs persondatapolitik. ANIWEB forbeholder sig retten til at offentliggøre Kundens firmanavn eller domænenavn(e) på en liste af udvalgte referencer. Såfremt ANIWEB har benyttet sig af denne ret, og Kunden ikke ønsker at være repræsenteret på denne liste, kan Kunden anmode om at blive fjernet fra listen, hvorved ANIWEB vil fjerne kundeoplysningerne fra listen indenfor 24 timer.

4. Betingelser for Brug

Udover ANIWEBs almindelige Forretningsbetingelser, accepterer Kunden også ANIWEBs Betingelser for Brug for den pågældende ydelse, som Kunden har aktiv.

4.1 Betingelser for brug af Domæner

4.1a Køb af domænenavne

Alle køb relateret til domæner oprettes øjeblikkeligt efter betaling, hvorved Kunden frasiger sig enhver fortrydelsesret. Alle betalinger relateret til domæner kan ikke refunderes. Det er Kundens eget ansvar at verificere købet og aktivere domænenavnet såfremt det skulle være nødvendigt. Kunden accepterer, at der kan være yderligere omkostninger forbundet med køb af domænenavn. Kunden har ret til at afvise hele købet såfremt Kunden ikke ønsker at betale disse ekstra omkostninger. Ved køb af ethvert domænenavn accepterer Kunden også følgende tredjeparts betingelser:

https://www.dk-hostmaster.dk/fileadmin/filer/pdf/generelle_vilkaar/generelle_vilkaar_EN06.pdf

http://www.icann.org/en/resources/registrars/registrant-rights/educational

http://www.icann.org/en/resources/registrars/raa/approved-with-specs-27jun13-en.htm

http://www.icann.org/en/resources/registrars/consensus-policies

http://www.icann.org/en/resources/registrars/registrant-rights/benefits

4.1b Registrering

Enhver registrering af domænenavne gennem ANIWEB sker af ANIWEB på vegne af Kunden hos den relevante domæneregistrator. ANIWEB er således blot mellemmand og handler på vegne af Kunden ved domæneregistrering, og er derfor ikke ansvarlig for domænenavnets korrekthed. ANIWEB er ikke erstatningspligtig eller i stand til at refundere køb af domænenavne.

Ved registrering af domænenavne registreres det pågældende domænenavn af ANIWEB i Kundens navn, og Kunden er således den juridiske ejer af pågældende det domænenavn.

Ved registrering af domænenavn, kan der gå op til 72 timer fra registrering, før end domænenavnet er fuldt funktionelt. ANIWEB tager forbehold for fejl på ledighedsstatus af domæner, da informationer fra TLD-administratorerne kan være mangelfulde.

Det er Kundens ansvar at udfylde de nødvendige oplysninger for at ANIWEB kan registrere et domænenavn på vegne af Kunden.

4.1c Redelegering

Ved redelegering af domænenavne til og/eller fra ANIWEBs navneservere, er det udelukkende Kundens ansvar at levere de nødvendige og korrekte informationer til at gennemføre en redelegering, og acceptere eventuelle redelegerings-anmodninger.

Kunden accepterer ved anmodning om redelegering til/fra ANIWEBs navneservere, at ANIWEB ikke kan holdes ansvarlig for tab eller gene som følge af en redelegering af domænenavne.

4.1d Fornyelse

ANIWEB forbeholder sig retten til at betragte et domænenavn som opsagt, såfremt at fornyelse af det pågældende domænenavn ikke betales rettidigt. Det er ANIWEB ansvar at fremsende opkrævning af og/eller påmindelse vedrørende fornyelse af Kundens domænenavn i rimelig tid, medmindre at Kunden aktivt har valgt at opsige domænenavnet.

4.1e WHOIS-beskyttelse

ANIWEB tilbyder at registrere domænenavne på vegne af Kunden i ANIWEBs navn, for at beskytte Kundens private oplysninger fra de offentlige tilgængelige WHOIS-databaser. Domænenavnet vil under alle omstændigheder være Kundens ejendom. ANIWEB vil opkræve et årligt gebyr for at levere denne ydelse. ANIWEB tilbyder kun WHOIS-beskyttelse i de tilfælde hvor TLD-administratoren tillader det.

4.2 Betingelser for brug af Webhoteller

4.2a E-mail

Der stilles e-mail-service til rådighed til almindeligt brug. Det inkluderer ikke udsendelse af større nyhedsbreve eller maillister. Mindre nyhedsbreve og maillister tillades, såfremt de ikke er en driftsmæssig belastning eller overskrider grænsen for udsendelse af e-mails. Ved overtrædelse forbeholder ANIWEB sig retten til at begrænse eller helt udelukke mail-udsendelse på den pågældende ydelse. Ved grove overtrædelser vil den pågældende ydelse blive suspenderet.

Alle nyhedsbreve og maillister skal overholde dansk lovgivning, og følge punktet i disse betingelser om misbrug. Det tillader ikke udsendelse af SPAM eller uopfordret e-mails.

Grænsen for udsendelse af e-mails fra webhoteller.

Mail hotel: 100 e-mails per time / 500 e-mails per døgn

Webhotels: 300 e-mails per time / 3500 e-mails per døgn

4.2b Backup

ANIWEB tager backup af Kundens data. Kunden er selv ansvarlig for at have en fungerende backup af sine data. ANIWEB stiller værktøjer til rådighed, så Kunden nemt kan tage backup af data.

ANIWEB tager backup af hensyn til gendannelse ved nedbrud eller skade på data, servere, operativsystemer eller lign. ANIWEB tillader dog, at Kunden kan benytte ANIWEBs backups til gendannelse. ANIWEB kan dog ikke holdes ansvarlig, såfremt en backup af Kundens data ikke skulle være eksisterende eller fungerende.

ANIWEB opbevarer af sikkerhedsmæssige årsager al backup på en lokal og fjern lokation.

4.2c Ressourcer

ANIWEB benytter sig af ressource-begrænsninger på det enkelte webhotel. Dette er for at opretholde en høj kvalitet og undgå uregelmæssigheder i form af overbelastning. ANIWEB kan kontakte Kunden med henblik på at forbedre Kundens ydelse, såfremt at Kunden udnytter sine ressourcer fuldt ud, og derfor ikke opnår sit fulde potentiale. Såfremt Kunden overstiger disse tildelte grænser, vil ANIWEB kontakte Kunden med henblik på at finde en løsning. Såfremt ANIWEBs henvendelse ikke bliver besvaret, er ANIWEB berettiget til at suspendere Kundens ydelse, efter betingelserne; Overtrædelser, Forsøg på Overbelastning.

ANIWEB kan, for at sprede ressourceforbruget og opretholde en høj kvalitet, flytte rundt på enkelte webhoteller/domæner inden for sit eget netværk. ANIWEB vil ikke flytte Kundens data til en anden fysisk lokation. Databaserne er ikke omfattet af omtalte ressource-begrænsninger. Der er imidlertid ikke tilladt at anvende databaserne isoleret set til database-intensive applikationer eller programmer, som ikke er relateret til webhosting, eller som ikke har til formål at servicere et website. Denne type anvendelse, såfremt den fører til overbelastning af databaseserverne, kan medføre suspendering af webhotellet.

4.2d Support

Kunden accepterer at ANIWEBs ansatte kan tilgå Kundens ydelser og data, for at kunne hjælpe og løse evt. udfordringer på vegne af Kunden.

4.2e Google Adwords kuponer

Brugen af Google Adwords kuponer vil til enhver tid være underlagt Google’s vilkår og betingelser for brug af Google Adwords kuponer. Se mere her:

www.google.dk/adwords/coupons/terms.html

4.2f Suspendering

Kundens webhotel kan blive suspenderet som følge af, at trafikgrænsen overskrides, som beskrevet på den pågældende produktside, ved overtrædelse af ANIWEBs betingelser eller ved manglende betaling.

5 Betaling

5.1 Generelt

Kunden vil ved køb af nye- og fornyelse af eksisterende produkter og ydelser modtage en faktura, som til hver en tid vil fremgå af Kundens Mit Hjem på ANIWEB. Fakturaen skal betragtes som Kundens kvittering for købet. Så snart ANIWEB har registreret Kundens betaling, modtager Kunden en kvittering pr. e-mail på indbetalingen. Betalinger kan ikke refunderes medmindre en refunderings-, pengene-retur eller lign. -politik gør sig gældende.

5.2 Kreditkort og debetkort

Kunden kan vælge at betale online med kreditkort og debetkort. Kreditkort og debetkort dækker bl.a. over Dankort, VISA/Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og American Express. Alle betalinger behandles til enhver tid via en SSL-krypteret forbindelse og en PCI-certificeret betalingsgateway, dette for at sikre at Kundens oplysninger behandles efter internationale regler vedrørende online betalinger.

5.2 PayPal

Kunden har mulighed for at betale via PayPal. Udover ANIWEBs forretningsbetingelser, vil der ved alle PayPal-betaling også gælde PayPals egne betingelser.

https://www.paypal.com/dk/webapps/mpp/ua/useragreement-full

5.3 Faktura

Kunden kan vælge at modtage en faktura pr. e-mail, som kan betales via bankoverførsel. Der vil ved bankoverførsel blive opkrævet DKK 25 i gebyr. Det er Kundens ansvar at overførslen kan identificeres med den tilhørende faktura.

5.4 EAN-betaling

Der kan oprettes EAN-fakturaer til offentlige virksomheder. Ved alle EAN-fakturaer pålægges der et gebyr på DKK 35.

5.5 Manglede betaling

Ved manglende rettidig betaling vil der blive pålagt et rykkergebyr på DKK 100,00,- + renter på 3,00% pr. måned. Ved fortsat manglede betaling, kan sagen overgå til inkasso. Der vil blive opkrævet gebyrer og renter i overensstemmelse med gældende lovgivning. Alle betalingspåmindelser og rykkere vil fremsendes til Kunden elektronisk pr. e-mail.

6. Abonnementbetaling

Alle betalinger med kreditkort og debetkort, uanset type, vil blive tilmeldt automatisk abonnementsbetaling. Med abonnementsbetaling bliver Kundens aktive ydelser automatisk betalt og forlænget, medmindre at ydelsen opsiges rettidigt. I tilfælde af fejlet betaling, uanset årsag, vil der blive fremsendt en ordinær betalingsanmodning til Kunden via e-mail. I henhold til ANIWEBs persondatapolitik og sikkerhedspolitik, opbevarer ANIWEB på intet tidspunkt Kundens kreditkortoplysninger. Kreditkortoplysninger vil blive håndteret af Nets Denmark A/S og en PCI-certificeret betalingsgateway-udbyder. Alle transaktioner bliver sendt via en krypteret forbindelse. Kunden kan til enhver tid få fjernet sine kreditkortoplysninger, skulle kortet f.eks. være udløbet, lukket, spærret eller på anden måde ændret. Kunden kan ændre det kort der benyttes til abonnementsbetaling. Ønsker Kunden at få fjernet sin tilmelding og/eller muligheden for at blive tilmeldt til abonnementsbetaling, skal Kunden kontakte ANIWEB.

7. Optankning

ANIWEB tilbyder at Kunden kan fylde penge på sin konto hos ANIWEB til forbrug. Indestående på Kundens konto kan ikke udbetales eller refunderes. Kunden frasiger sig således retten til fortrydelse og refundering, så snart en indbetaling til Kundens konto er gennemført. Indestående på Kundens konto kan til hver en tid bruges på ANIWEBs ydelser, og kan fratrækkes ved fremtidige køb og fornyelser.

8. Support

Der vil i alle Kundens aktive ydelser være inkluderet support på brug af ydelserne. Support ydes via telefoni, live-chat, support tickets, e-mails samt adgang til vidensdatabase. Der kan forventes svar på support-henvendelser inden for 24 timer på almindelige hverdage. ANIWEB yder udelukkende support på egen infrastruktur og de ydelser, som ANIWEB stiller til rådighed. ANIWEB yder således ikke support på 3. parts software, herunder forstået men ikke begrænset til: Software installeret af Kunden selv og software- eller anden data udviklet eller uploadet af Kunden eller anden tredjepart.

Kunden har mulighed for at tilkøbe særlige support-pakker, herunder Management-aftaler, adgang til vagttelefon. Vagttelefon afregnes pr. påbegyndte time til den gældende eller aftalte timepris. Vagttelefon må kun benyttes i tilfælde af nedbrud eller utilgænglighed. Såfremt ANIWEB ikke er ansvarlig for den anmeldte fejl, vil Kunden blive opkrævet DKK 1200,- pr. opkald samt gældende teknikker-timepris.

Der kan forekomme særlige betingelser for support for hver specifik ydelse. Disse særlige betingelser vil fremgå af betingelserne for den pågældende ydelse.

9. Refundering

Kunden frasiger sig sin 14 dages fortrydelsesret ved gennemført betaling, da ydelsen er en digital ydelse og er speciel-konfigureret til Kunden.

10. Oppetid

Den gældende oppetid for enhver ydelse vil fremgå af den tilhørende produktside eller “Betingelser for brug” af den pågældende ydelse. Der garanteres altid – uanset ydelse – minimum 99,90% oppetid målt over 3 sammenhængende måneder.

ANIWEB gennemsnitlige tilgængelighed er: 99,98% (Kilde: Pingdom – 05/12/2013)

ANIWEB gennemsnitlige oppetid er: 100% (Kilde: VMware vCenter – 05/12/2013)

11. Nedetid

Ved nedetid forstås, at en ydelse ikke er generelt tilgængelig, grundet en årsag forårsaget direkte af ANIWEB.

Utilgænglighed forårsaget af Kundens egne handlinger, eller mangel på samme, eller andre parametre som ANIWEB ikke har kontrol over, anses ikke for at være nedetid, der berettiger til refundering. Udover allerede nævnte vilkår og betingelser, er ANIWEB aldrig erstatningsansvarlig ved driftsforstyrrelser, afbrydelser, skader, fejl mv. Dette gælder også forhold som er udenfor ANIWEB kontrol, det kan være oversvømmelse, strejker, krig, terror, lynnedslag, overbelastning eller fejl på eget eller fremmed netværk, systemnedbrud, arbejdsnedlæggelser eller lockout (også blandt ANIWEBs medarbejdere), fejl hos tredjepart eller øvrige force majure hændelser mv. Kunden skal selv kunne fremvise en troværdig rapport, der er i overensstemmelse med ANIWEB egne oppetids- og tilgænglighedstjek, for at være berettiget til kompensation.

12. Ændringer i ydelser

ANIWEB forbeholder sig retten til at ændre i Kundens ydelse, for at kunne bibeholde en høj sikkerhed og stabilitet af Kundens ydelse. Alle ændringer som i større eller mindre grad kan påvirke Kundens brug af sin ydelse, vil blive annonceret minimum 48 timer i forvejen via ANIWEBs driftstatus, medmindre der er tale om driftskritiske ændringer. I dette tilfælde vil ændringerne blive annonceret hurtigst muligt via ANIWEBs driftstatus.

13. Overtrædelser

Følgende medfører advarsel, efterfulgt af suspendering:

– Krænkelse af ophavsretten: Direkte krænkelse af ophavsretten, som defineret i “Bekendtgørelse af lov om ophavsret”.

– Trusler og chikane: ANIWEBs ydelser må ikke benyttes til trusler eller chikane af enkeltpersoner, organisationer eller virksomheder, medmindre det falder inden for rammerne af beskyttet ytringsfriheden.

– Voldsomt stødende indhold: Indhold som anses for meget stødende eller ekstremt, vil resultere i advarsel og i visse tilfælde eller ved gentagelse suspendering.

Følgende medføre direkte suspendering, med eller uden varsel:

– Uopfordret e-mail: Udsendelse af større mængder uopfordret e-mails (SPAM).

– Forsøg på overbelastning: Direkte eller indirekte overdreven brug, som kan eller vil resultere i overbelastning af ANIWEBs eller tredjeparts systemer.

– Phishing: Enhver aktivitet i forbindelse med phishing eller systemer designet til at indsamle personlige oplysninger (navn, kontonumre, brugernavne, adgangskoder m.m.) under falsk påskud er en overtrædelse, der vil medføre suspendering. Splash sider, phishing formularer, e-mail-distribution, proxy e-mail eller indhold med direkte relation til phishing-aktiviteter resulterer i omgående opsigelse.

– Distribuering af malware: Oplagring, distribution, fremstilling eller brug af malware eller virus software, root kits, password crackers, adware, key-stroke-capture-programmer og andre programmer, der normalt anvendes i ondsindet aktivitet.

Følgende medføre direkte opsigelse og sletning, uden mulighed for refundering:

– Bedrageri: Al aktivitet med hensigt på at bedrage slutbrugere.

– Børnepornografi: Anvendelse af ANIWEBs ydelser til opbevaring, distribuering eller lignende af børnepornografisk-materiale er ulovligt og vil medføre øjeblikkelig opsigelse og sletning samt politianmeldelse.

– Ulovlig anvendelse: Enhver brug af ydelser, i direkte forsøg på at udføre ulovlige aktiviteter. Dette omfatter, men er ikke begrænset til: Dødstrusler, terror trusler, trusler der kan/vil skade en anden person, overtrædelser af privatlivets fred, svindel med kreditkort, pengeafpresning og andre ulovlige aktiviteter.

– Denial of Service: Anvendelse af en ydelse leveret af ANIWEB til udførelse af denial of service angreb eller ‘distributed denial of service’-angreb er en overtrædelse af vilkår for brug. Alle former for DoS, DDoS eller lignende aktivitet er en overtrædelse af vilkår for brug.

– Terror-relaterede websites: Anvendelse af ANIWEBs ydelser til opbevaring, distribuering eller lignende af terrorisme-relaterede aktiviteter er en overtrædelse af vilkår for brug.

ANIWEB forbeholder sig retten til automatisk at scanne efter og fjerne indhold, der er eller potentielt kan være i strid med ANIWEBs forretningsbetingelser. ANIWEB forbeholder sig retten til at suspenderede Kundens ydelse såfremt den forårsager belastning der påvirker systemets stabilitet.

14. Internettrafik

De gældende trafik-grænser vil til hver en tid stå oplyst på ANIWEBs hjemmeside. Såfremt en ydelse har en trafikgrænse og Kunden overskrider denne trafikgrænse, vil ydelsen blive suspenderet eller opkrævet for merforbrug. Kunden vil modtage en advarsels e-mail, når pågældende ydelse har brugt hhv. 80% og 95% af den månedlige tilladte trafik.

15. Pornografisk indhold

ANIWEB tillader ikke pornografisk materiale og indhold på sine server. ANIWEB forbeholder sig retten til at fjerne pornografisk indhold. ANIWEB opretholder en nul-tolerance politik ift. børnepornografi. ANIWEB forbeholder sig retten til at suspendere eller ophæve ydelser, uden nogen former for refusion, ved overtrædelse af ANIWEBs Betingelser for pornografisk indhold og materiale. Børnepornografi vil blive politianmeldt øjeblikkeligt.

16. Politisk indhold

ANIWEB tillader ikke politisk materiale og indhold på sine server. Dette glæder for hverken partirelateret og/eller organisatoriske grupperinger. ANIWEB forbeholder sig retten til at tag vurderinger af, hvad der er politisk indhold. ANIWEB forbeholder sig retten til at fjerne politisk indhold. ANIWEB forbeholder sig retten til at suspendere eller ophæve ydelser, uden nogen former for refusion, ved overtrædelse af ANIWEBs Betingelser for politisk indhold.

17. Suspendering

Suspendering kan forekomme ved overtrædelse af ANIWEBs Betingelser, som beskrevet i ANIWEBs Betingelser for Brug eller ved manglende betaling. ANIWEB forbeholder sig i øvrigt retten til at suspendere eller ophæve ydelser, der indeholder materiale som kan komme ANIWEB, ANIWEBs renomme eller ANIWEBs forretning til skade.

18. Opsigelse

Medmindre andet fremgår af en skriftlig aftale mellem Kunden og ANIWEB, skal enhver service aktivt opsiges inden næstkommende betalingsdato. Såfremt en service ikke er opsagt inden næstkommende betalingsdato anses det af ANIWEB som Kundens accept på forlængelse af servicen.

Kundens service vil automatisk blive suspenderet 48 timer efter sidste betalingsdato, såfremt betalingen er udeblevet. Efter 30 dage uden betaling slettes alle ubetalte ydelser og tilhørende data uden mulighed for genskabelse.

ANIWEB forbeholder sig retten til uden varsel at opsige Kundens ydelse, såfremt Kunden i væsentlig grad misvedligeholder sine forpligtelser i henhold til ANIWEBs betingelser.

I tilfælde af opsigelse af en ydelse fra ANIWEBs side, er Kunden under ingen omstændigheder berettiget til tilbagelevering, tilbagebetaling eller refundering af den pågældende ydelse.

Ved ophør af en service, uanset om dette værende ved udløb, Kundens opsigelse eller ANIWEBs ophævelse, vil samtlige af Kundens data knyttet til pågældende ydelse blive slettet efter 30 dage uden mulighed for genskabelse.

19. Ansvar

Ethvert brug af enhver ydelse ANIWEB tilbyder, sker på Kundens eget ansvar og risiko. ANIWEB påtager sig intet ansvar for indholdet, og/eller de data der transmitteres til og fra Kundens ydelse via Internettet, herunder heller ej rigtigheden, lovligheden, lødigheden m.m.. ANIWEB er således ikke ansvarlige for tab, direkte eller indirekte krænkelser eller andre forhold, der måtte opstå som følge af brug af informationer transmitteret via Internettet igennem ANIWEBs ydelser.

ANIWEB fraskriver sig ethvert ansvar og tab, som Kunden måtte lide, i forbindelse med manglende forbindelse til ANIWEBs ydelser fra Internettet, uanset årsagen til den manglende forbindelse.

ANIWEB er ikke ansvarlige for uvedkommendes adgang til Kundens data eller systemer eller skade eller datatab i forbindelse hermed. ANIWEB fraskriver sig endvidere ethvert ansvar for direkte og/eller indirekte tab af data, skade af data og genoprettelse af data, uanset årsagen hertil.

ANIWEB kan endvidere ej holdes erstatningspligtig. I så fald at ANIWEB skulle holdes ansvarlig, vil ANIWEBs ansvar så vidt muligt være begrænset til Kundens samlede udgifter til den pågældende ydelse ANIWEB stiller til rådighed.

Alle ansvarsfraskrivelser i disse betingelser er til enhver tid og i enhver henseende gældende, medmindre ANIWEB måtte have handlet groft uagtsomt eller forsætligt til skade for Kunden.

20. Misbrug

Ethvert forsætligt misbrug af ANIWEBs ydelser, hjemmeside eller systemer vil medføre øjeblikkelig opsigelse, udelukkelse og i visse tilfælde politianmeldelse.

ANIWEB skelner ikke mellem misbrug og forsøg på misbrug.

Misbrug inkluderer, men er ikke begrænset til:

Hacking af ANIWEBs eller ANIWEBs kunders; websites, systemer eller ydelser.

Udnyttelse af fejl eller sikkerhedshuller.

Bevidst og forsætligt overforbrug eller overbelastning af ANIWEBs eller ANIWEBs kunders; ydelser, websites eller systemer.

Uhensigtsmæssig overforbrug af ANIWEBs support-ydelser.

Udnyttelse af ANIWEBs betingelser, politiker eller lign. til egen vinding.

Benyttelse/udnyttelse af ANIWEBs ydelser til ulovlig aktivitet, til formål der er eller potentielt kan være til gene for andre kunder og/eller skabe ustabilitet og/eller kompromittere sikkerheden.

I tilfælde af misbrug, vil ANIWEB afgøre hvorvidt tilfældet er forsætligt eller ej.

21. Forbehold

ANIWEB forbeholder sig retten til at ændre i betingelserne uden forudgående varsel. Alle ændringer skal annonceres via e-mail eller Mit Hjem på ANIWEB. Hvis Kunden ikke accepterer disse ændringer, kan Kunden sende en anmodning til ANIWEB om at annullere sin konto og alle ydelser, inden for 10 dage efter ændringer er trådt i kraft. Hvis Kunden ikke kontakter ANIWEB inden for den gældende frist, vil de ændrede vilkår være permanent gældende for samarbejdet mellem Kunden og ANIWEB.

ANIWEB forbeholder sig retten til at ændre i gældende priser for nuværende kunder med 30 dages forudgående varsel. Alle prisændringer skal varsles via e-mail. ANIWEB forbeholder sig ret til efter eget skøn at afvise salg af ydelser til enhver person, organisation eller virksomhed. ANIWEB forbeholder sig retten til at udelukke personer, som ANIWEB betragter som ubehagelige, uvenlige eller truende. I ekstreme tilfælde kan ANIWEB ophæve personens aktive ydelser og udelukke personen for fremtidig køb af ydelser hos ANIWEB.

Der tages forbehold for skrive-, stave- og tastefejl. ANIWEB forbeholder sig retten til at ændre fejl i betingelser uden varsel.

billy-logo-final_blueFuture IT ApS og Hiway Data ApS er blevet Danmarks første reseller for Billy Regnskabsprogram. Dette gør os i stand til at, ikke kun sælge dig Danmarks letteste regnskabsprogram, men også give dig en tæt support.

Igennem https://www.aniweb.dk sælges Billy Regnskabsprogram. Der er ikke gået på kompromis med sikkerheden, så programmet ligger på Billy Regnskabsprograms egne server, som har sikkerhedsniveau på samme højde som NEMID og netbankerne.

Billy Regnskabsprogram kører på Finanstilsynsgodkendte servere hos Amazon Web Services (AWS). Det betyder, at serverprocedurerne, der kører hos Billy Regnskabsprogram, er efter den højeste standard, på lige fod med andre finansielle ydelser på internettet. Serverne er såkaldt certificerede til brug af bl.a. økonomiprogrammer, har ISO 27001-certifikat og følger alle standarder for SAS 70 Type II. Læs mere på Amazon Web Services her (http://aws.amazon.com/security/#certifications).

[spacer spacer_height=”30″]